Sukūrus naują elektroninę parduotuvę, svarbu nuo pirmos minutės pasirūpinti tinkama jos apskaita. Dauguma procesų yra panašūs į įprastos mažmeninės prekybos vietos apskaitą, tačiau elektroninės parduotuvės apskaitoje daugiau dėmesio yra skiriama atsargų valdymui ir pinigų srautams. Daugelis įmonių savo elektronines parduotuves susieja su apskaitos programa. Ši integracija leidžia nemažą dalį apskaitos veiksmų atlikti automatiškai. Taip eliminuojamas rankinis duomenų įvedimas ir galima daugiau dėmesio skirti jų apdorojimui. Iš e.parduotuvės į buhalterinės apskaitos programą automatiškai perkeliami tokie duomenys kaip pardavimų sąskaitos, nurašymo dokumentai, mokėjimų informacija ir t.t. Tačiau, žinoma, lieka ir žmogiškojo darbo, kuris daugiausiai susijęs su įplaukų ir atsargų stebėjimu, informacijos atnaujinimu ir analize.

bjuno